Τέμπη: Ο CEO της Hellenic Train εξηγεί γιατί δεν υπάρχει λεπτομερής κατάλογος όλων των επιβατών

Τέμπη: Ο CEO της Hellenic Train εξηγεί γιατί δεν υπάρχει λεπτομερής κατάλογος όλων των επιβατών

'Όλα όσα ανέφερε

Τις πρώτες του δηλώσεις μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη έκανε στην ΕΡΤ, ο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαουρίστιο Καποτόρτο.
Όπως εξήγησε, η Hellenic Train δεν έχει λεπτομερή λίστα όλων των επιβατών.

«Όσον αφορά στον κατάλογο επιβατών, δεν υπάρχει λεπτομερής κατάλογος όλων των επιβατών που επιβιβάζονται στο τρένο, διότι το τρένο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από ένα αεροπλάνο ή ένα πλοίο, όπου οι επιβάτες πρέπει απαραιτήτως να παρέχουν τα προσωπικά τους στοιχεία.

Επιτρέψτε μου να εξηγήσω: οι επιβάτες που αγοράζουν τα εισιτήριά τους μέσω διαδικτύου παρέχουν ορισμένα προσωπικά δεδομένα, όπως τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Για όσους αγοράζουν εισιτήρια στα εκδοτήρια ή εντός του τρένου, το εισιτήριο, ενώ προβλέπει την κατανομή των θέσεων, δεν είναι ονομαστικό. Oλα τα διαθέσιμα στην εταιρεία στοιχεία έχουν ήδη παρασχεθεί στις αρχές. Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των θέσεων επί του τρένου, διότι στα υπεραστικά τρένα όλα τα εισιτήρια έχουν καθορισμένες θέσεις», εξήγησε.

Απαντώντας στις κατηγορίες για ανεπαρκή συστήματα ασφάλειας, ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train υπογράμμισε ότι «τα τρένα μας κινούνται σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες του συστήματος που χρησιμοποιείται στους σιδηροδρόμους που πληρούν τα κριτήρια που προβλέπονται από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τυποποίησης και μετά από πιστοποίηση από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμου».