Τζένιφερ Άνιστον για τα social media: Έχουμε καλές και κακές μέρες, καλύτερα να είσαι αυτός που είσαι

Τζένιφερ Άνιστον για τα social media: Έχουμε καλές και κακές μέρες, καλύτερα να είσαι αυτός που είσαι

Δεν θα εγγραφώ σε κάτι άλλο που θα καταστρέψει τη ζωή μου ή τη ζωή κάποιου άλλου, πρόσθεσε για το TikTok

Η Τζένιφερ Άνιστον δεν αγαπά ιδιαίτερα τα social media και το εκφράζει σε κάθε ευκαιρία.

Σε αντίθεση με άλλες σταρ του Χόλιγουντ, η ίδια έχει αναφερθεί πολλές φορές στο γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταστρέφουν ζωές.

Αυτή τη φορά, μιλώντας στο Entertainment Tonight, αναφέρθηκε στο TikTok, το οποίο όπως είπε, δεν θα χρησιμοποιήσει ποτέ.

«Δεν έχω TikTok κι ούτε θα έχω ποτέ. Απλώς δεν θα το κάνω. Δεν θα εγγραφώ σε κάτι άλλο που θα καταστρέψει τη ζωή μου ή τη ζωή κάποιου άλλου», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Θα μπορούσε να σε “ρουφήξει” και να έχεις σπαταλήσει ώρες από τη ζωή σου, βλέποντας βίντεο με σκύλους, κουτάβια, μωρά και γάτες».

Ωστόσο, σημείωσε πως υπάρχουν και μερικά ακόμα πράγματα στο διαδίκτυο, που θα ήθελε να αποφύγει.

«Δεν νομίζω ότι έχουμε σχεδιαστεί για να λαμβάνουμε τον όγκο πληροφοριών με την ταχύτητα και τον ρυθμό που κάνουμε αυτές τις μέρες. Δεν είναι καλό για εμάς, δεν νομίζω ότι είναι υγιές», εξήγησε.

Η ηθοποιός ανέφερε επίσης, πως πολλές «ψυχικές ασθένειες», από τις οποίες «υποφέρουν» τα παιδιά σήμερα οφείλονται στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εξηγώντας ότι οι έφηβοι συνεχώς «συγκρίνουν» τη ζωή τους με αυτό που βλέπουν στο διαδίκτυο.

«Είναι τόσο δύσκολο να είσαι έφηβος αυτές τις μέρες», είπε. «Εμείς, ακόμα και ως ενήλικες, είμαστε τόσο σκληροί με τους εαυτούς μας, φανταστείτε πόσο κακά είναι τα παιδιά», δήλωσε.

Τέλος, ανέφερε πως έχει θέσει ως στόχο της να είναι όσο το δυνατόν πιο αυθεντική στο διαδίκτυο, στις δημοσιεύσεις που κάνει.

«Απλώς πιστεύω ότι είναι καλύτερο να είσαι αυτός που είσαι», είπε. «Έχουμε καλές μέρες. Έχουμε κακές μέρες. Έχουμε καλές μέρες για τα μαλλιά μας. Έχουμε χάλια ημέρες μαλλιών. Έχουμε καλές μέρες δέρματος, κακές μέρες. Υπάρχει κάτι απ’ όλα. Είναι επίσης τόσο μη ρεαλιστικό να προσπαθείς να πουλήσεις κάτι που δεν φαίνεται αυθεντικό», πρόσθεσε κλείνοντας.