Μετρό: Το δύσκολο ταξίδι της Γραμμής 4 – Πού υπάρχουν εμπόδια
Το κρίσιμο σημείο του έργου είναι να έχει ξεκινήσει η κατασκευή όλων των σταθμών το 2025 και για να γίνει αυτό θα πρέπει να μην υπάρξουν άλλες μεγάλες καθυστερήσεις τους προσεχείς μήνες
Τα πρώτα 2 χιλιόμετρα της υπόγειας σήραγγας του μετρό της Αθήνας έχει σκάψει ο μετροπόντικας της Γραμμής 4 του μετρό, του μεγαλύτερου δημόσιου έργου που κατασκευάζεται από το καλοκαίρι του 2021 στη χώρα μας.
Πρόκειται για τη διαδρομή που έχει ξεκινήσει ο ένας από τους δύο μετροπόντικες τελευταίας τεχνολογίας (μήκους 100 μέτρων ο καθένας) με σημείο εκκίνησης την Κατεχάκη, από ένα συνολικό «ταξίδι» 5,1 χιλιομέτρων που έχει να διανύσει μέχρι τη διακλάδωση με τον Ευαγγελισμό.
Στο σημείο εκείνο θα συναντηθεί με τον δεύτερο μετροπόντικα που έρχεται από τη Βεΐκου στο Γαλάτσι (σε μια αντίστροφη πορεία) και θα διασχίσει μια μεγαλύτερη διαδρομή μήκους 7,1 χιλιομέτρων. Πρόκειται για τη σήραγγα που θα εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας με μεγάλα και έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα που σήμερα προσπαθούν να εξυπηρετήσουν ανεπιτυχώς κυρίως τα επίγεια μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ο μετροπόντικας που ξεκίνησε από τη Βεΐκου έχει σκάψει ήδη τα πρώτα 250 μέτρα και βρίσκεται σε απόσταση 200 μέτρων από τον σταθμό Αλσος Βεΐκου. Από εκεί θα ακολουθήσει τη διαδρομή της Γραμμής 4 (Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι) με τελικό προορισμό τον Ευαγγελισμό.