Αποκάλυψη: «Χρυσάφι» στα πόδια του Παπακαλιάτη από το Netflix, τόσα πλήρωσε για το κάθε επεισόδιο του «Maestro»

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης πόσταρε backstage από το «Μαέστρο» -Οι 10 φωτό

Δείτε την ανάρτηση του Νίκου Μαστοράκη

Ο Νίκος Μαστοράκης έκανε μια ανάρτηση στην οποία αναφέρεται στην σειρά του Mega «Maestro», η οποία θα προβληθεί και στο Netflix, συγχαίροντας τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη.

Παράλληλα αναφέρεται στο κέρδος του καναλιού, προτρέποντας κι άλλους να παραδειγματιστούν από αυτή την παραγωγή και να γίνουν ανάλογες σειρές, ώστε να προβληθεί η χώρα μας.

Η ανάρτησή του:

«Η διάτρηση του τείχους Netflix από τον Παπακαλιατη και το “Μaestro” του είναι χαρμόσυνο γεγονός για την αδικαιολόγητα εσωστρεφή ελληνική τηλεοπτική παραγωγή. Από το 1975, όταν έκανα το πρώτο ελληνικό horror (και σήμερα cult film) Island of Death, φωνάζω στους Έλληνες σεναριστες, σκηνοθέτες, παραγωγούς να εγκαταλείψουν τα τοπικιστικά θέματα και τις ταινίες δήθεν τέχνης (ξοδεύτηκαν πολλά εκατομμύρια από το “Κέντρο” για φιλμ ανίκανων σκηνοθετών που τα είδαν μόνο οι κοντινοί συγγενείς τους) και να σκεφτούν την διεθνή αγορά. Τώρα που η Netflix πλήρωσε ένα εκατομμύριο δολάρια το κάθε επεισόδιο (αυτά που στοίχισαν στο Mega μόλις 250,000 ευρώ το καθένα) ας προσέξουν κι άλλοι τις “άξιες” της δουλείας του Παπακαλιατη που έκαναν δυνατη μια τέτοια πώληση: Διεθνώς κατανοητό θύμα, εξοχή αξια παραγωγής, διεθνους επιπεδου φωτογραφία, έκτακτη επιλογή location, καλά επιλεγμένα προσωπα και διαλογοι/ερμηνειες που εύκολα ντουμπλάρονται στα αγγλικά, ένα φορματ procedural κατανοητό στους θεατές. Όσο άλλες σειρές (Μέλισσες, Σωσμός κλπ.) είχαν κάποιες τεχνικώς κυρίως αρετές, δεν ήταν παρά καλά φτιαγμένες σαπουνοπερες (σε αντίθεση με το μεγάλο μέρος φτηνιάρικων καθημερινων) και σε πολυ τοπικά θέματα. Ο Παπακαλιατης έκανε φινετσάτη κοσμοπολιτική δουλεία, σίγουρα όμως στοχεύοντας στις διεθνείς πώλησεις. Και για μια πλατφόρμα με πολυ σκουπιδαριό, η δουλειά αυτη… πολυ τους παει.

Ελπίζω τη φόρμουλα να την ακολουθούσουν κι άλλοι γιατί είναι πια καιρός η Ελλάδα, από “υπηρέτρια” ξινών ασήμαντων, άθλιων παράγωγων που τις… συν-χρηματοδοτούμε κιόλας, να γίνει παραγωγική δύναμη. Έχουμε τους κάλους τεχνικούς, έχουμε αρκετούς καλούς ηθοποιούς, λίγο όραμα μας λείπει ώστε σύντομα να γιορτάζουμε τη 10η σειρά που θα παίζεται παγκοσμίως από Netflix, Apple, Amazon, HBO Max. Tα νούμερα δικαιολογούν τις ελπίδες μου: Το Maestro είχε κόστος 250,000 το επεισόδιο, από τα οποία τις 100,000 τις πήρε πίσω το Μega από τον ΕΚΟΜΕ. Άρα, το κέρδος από την πώληση ήταν 850,000 δολάρια για κάθε επεισόδιο. Το τυράκι για τα κοντόφθαλμε κανάλια να αφήσουν τον “πολτέ” και να φτιάξουν “φιλέτο”».