Το «Φως στο Τούνελ» στην κορυφή της σεζόν 2021-2022

Αγγελική Νικολούλη: Η ανακοίνωση για το «Φως στο Τούνελ»

Η εκπομπή με την Αγγελική Νικολούλη θα επιστρέψει στην έρευνα το φθινόπωρο στο MEGA

Το «Φως στο Τούνελ», την Παρασκευή 24 Ιουνίου ολοκλήρωσε τον φετινό κύκλο των ερευνών του έχοντας διανύσει επιτυχημένη πορεία καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς και έχοντας αποδείξει τη σταθερή της αξία στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι. Για 27η χρονιά, η Αγγελική Νικολούλη ερεύνησε αποτελεσματικά μυστηριώδεις εξαφανίσεις, ανεξιχνίαστες δολοφονίες, ύποπτους θανάτους και βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, με το «Τούνελ» να διατηρείται ακλόνητο στην κορυφή. Κάθε Παρασκευή βράδυ, περισσότεροι από 600.000 τηλεθεατές αναζητούσαν στην εκπομπή έρευνας του MEGA απαντήσεις σε θέματα που συγκλόνισαν την κοινή γνώμη, με την κάλυψη να ξεπερνάει το 1,5 εκατομμύριο τηλεθεατές.

Το «Φως στο Τούνελ» ήταν σταθερά πρώτο, σε όλα τα επιμέρους κοινά, με μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή κατέγραψε μέσο όρο σεζόν (από την έναρξή της στις 22 Οκτωβρίου 2021 έως και τις 24 Ιουνίου 2022) 24,5% στο σύνολο του κοινού και 23,3% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ σε επιμέρους κοινό άγγιξε το 33,3%.

Στα highlights της σεζόν ανήκει η εκπομπή που μεταδόθηκε την 1η Απριλίου 2022, όπου το «Φως στο Τούνελ» κατέρριψε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης, καταγράφοντας 53,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 48,5% στο σύνολο κοινού. Η βραβευμένη δημοσιογράφος, με την επίμονη έρευνά, της συνέβαλε αποτελεσματικά στην εξιχνίαση της υπόθεσης της Πάτρας η οποία ακόμα απασχολεί το πανελλήνιο.

Το «Φως στο Τούνελ» άφησε το δικό του αποτύπωμα και στα social media. Κάθε βράδυ το #FosStoTounel ήταν 1ο trend στο Twitter καθόλη τη διάρκεια της εκπομπής αλλά και την επόμενη ημέρα. Μάλιστα, από την εκπομπή τής 11ης Μαρτίου μπήκε στα παγκόσμια trends του Twitter, φτάνοντας μέχρι και την 1η θέση (την 1η Απριλίου) με περισσότερα από 50.000 tweets σε ένα βράδυ, που αποτελεί αριθμό ρεκόρ για ελληνικό θέμα. Ακόμα, τα βίντεο της εκπομπής στα social media του ΜEGA καταγράφουν εκατοντάδες χιλιάδες προβολές και οργανική απήχηση (reach) σε 5,3 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες συνολικά.