O Χριστόφορος Παπακαλιάτης έδωσε συνέντευξη στο ABC για το Maestro: «Όταν το έγραφα ήθελα να του δώσω μία πιο διεθνή ματιά»

O Χριστόφορος Παπακαλιάτης έδωσε συνέντευξη στο ABC για το Maestro: «Όταν το έγραφα ήθελα να του δώσω μία πιο διεθνή ματιά»

Έχουμε μία πολύ μεγάλη, καταπληκτική ομάδα και έχουμε δουλέψει όλοι πάρα πολύ σκληρά για αυτή τη σειρά, πρόσθεσε

Στο αμερικανικό δίκτυο ABC είχε φιλοξενηθεί ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης λίγο πριν την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν του Maestro που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη στις 22:40 στο MEGA. Το απόσπασμα αυτής της συνέντευξης πρόβαλε η εκπομπή «Πάμε Δανάη» το πρωί της Τρίτης.

Ο παρουσιαστής της αμερικανικής εκπομπής που προλόγισε το αφιέρωμα στην ελληνική σειρά, χαρακτήρισε το Maestro ως μία από τις πιο επιτυχημένες ξενόγλωσσες σειρές στην πλατφόρμα του Netflix.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μίλησε με την δημοσιογράφο του αμερικανικού δικτύου Αλέξις Χριστόφορους για τη δεύτερη σεζόν της σειράς, τα συστατικά της επιτυχίας της, αλλά και τα σχέδια του μετά το μεγάλο φινάλε του Maestro.

«Έγραψες ιστορία με το Maestro καθώς αυτό έγινε η πρώτη ελληνική σειρά που επιλέχθηκε για παγκόσμια διανομή από το Netflix. Τι σημαίνει αυτό για την σειρά;» παρατήρησε η Ελληνοαμερικανίδα δημοσιογράφος με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη να απαντά. «Αυτή τη στιγμή με αγχώνει πάρα πολύ γιατί βρισκόμαστε λίγο πριν την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν. Αλλά νιώθω και περήφανος, χαρούμενος… έχουμε μία πολύ μεγάλη, καταπληκτική ομάδα και έχουμε δουλέψει όλοι πάρα πολύ σκληρά για αυτή τη σειρά. Είναι σαν το παιδί μου που τώρα το φέρνω εδώ και το συστήνω σε εσάς».

Η δεύτερη σεζόν του Maestro

«Στην πρώτη σεζόν άφησες πάρα πολλές ανοιχτές υποθέσεις στο σενάριο. Τι θα μπορούσες να μας πεις αναφορικά με τη δεύτερη σεζόν;» διερωτήθηκε η δημοσιογράφος. «Όχι και πολλά» απάντησε αστειευόμενος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και συνέχισε: «Συναντάμε τους χαρακτήρες μετά τον φόνο και καθώς προχωράει η επίλυση του μυστηρίου παρακολουθούμε επίσης τις ιστορίες αγάπης, τις ανθρώπινες ιστορίες».

Η δημοσιογράφος παρατήρησε πως πάντοτε στο επίκεντρο των σεναρίων του βρίσκεται μία ιστορία αγάπης, αλλά και πολύ δύσκολα θέματα, όπως η ενδοοικογενειακή βία και η ομοφοβία και αναρωτήθηκε για ποιο λόγο ο δημιουργός προσελκύεται από τέτοιου είδους θεματικές. «Επειδή είμαι συγγραφέας δεν μπορώ να παραβλέψω την πραγματικότητα γύρω μου. Όλα μου τα σενάρια και όλες μου οι ιστορίες θα πρέπει να σχετίζονται με πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας αυτή τη στιγμή» απάντησε ο πρωταγωνιστής του Maestro.

«Έγραψες το σενάριο του Maestro μέσα στην πανδημία. Είμαι περίεργη να μάθω, αν γνώριζες εξ αρχής την ιστορία για την δεύτερη και την τρίτη σεζόν;» ρώτησε στη συνέχεια η Χριστόφορους. «Πάντα είχα στο μυαλό μου το τέλος της ιστορίας και πάντα γνώριζα προς τα που θέλω να πάω, οπότε όταν το έγραφα ήθελα να του δώσω μία πιο διεθνή ματιά», σημείωσε ο τηλεοπτικός Ορέστης.

maestro-534

Το συστατικό της επιτυχίας του Maestro
Η δημοσιογράφος του abc θέλησε στη συνέχεια να μάθει την άποψη του δημιουργού αναφορικά με το συστατικό της επιτυχίας που έκανε το κοινό να συνδεθεί τόσο πολύ με το Maestro. «Πρώτα απ’ όλα πιστεύω ότι μπορούσαν να συνδεθούν με τους χαρακτήρες, να δουν τους εαυτούς τους μέσα σε αυτούς. Οπότε αρχικά οι χαρακτήρες, η ιστορία, η φωτογραφία… έχουμε έναν καταπληκτικό διευθυντή φωτογραφίας και η μουσική» είπε.

«Η μουσική είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο όχι μόνο για αυτή τη σειρά αλλά και για τις προηγούμενες και γνωρίζω πως εμπλέκεσαι πάρα πολύ ενεργά σε όλο αυτό… γιατί;» ρώτησε η δημοσιογράφος. «Η μουσική είναι ένα τεράστιο κομμάτι της δημιουργίας αυτής γιατί κατά την άποψή μου η μουσική είναι σαν ένας ξεχωριστός χαρακτήρας στη σειρά. Και έχουμε έναν καταπληκτικό συνθέτη, τον Κώστα Χρηστίδη. Είναι ένας καταπληκτικός συνθέτης και ένας πολύ καλός φίλος και πιστεύω πως είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχουμε καλή μουσική σε τέτοιου είδους παραγωγές και είναι και ο τρόπος με τον οποίο αφηγούμαι ιστορίες» εξήγησε ο σκηνοθέτης.

«Γράφεις, σκηνοθετείς, είσαι παραγωγός και φυσικά πρωταγωνιστείς σε αυτή τη σειρά… υπάρχει κάποια από όλες αυτές τις δουλειές που νιώθεις πιο κοντά στην καρδιά σου;» αναρωτήθηκε η δημοσιογράφος. «Όσο περνάει ο καιρός πιστεύω πως η συγγραφή και η σκηνοθεσία είναι τα δύο πράγματα στα οποία αισθάνομαι πιο κοντά, πιο ελεύθερος, πιο ο εαυτός μου» είπε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Στη συνέχεια, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αποκάλυψε πως το επόμενο σχέδιο του μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων του Maestro έχει να κάνει με μία αγγλόφωνη ταινία. «Όταν τελειώσει πλέον η παραγωγή του Maestro, το επόμενό μου project θα είναι πιθανότατα μια ταινία. Θα λάβει χώρα στην Ελλάδα, αλλά θα γυριστεί στην αγγλική γλώσσα» είπε.

Κλείνοντας ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δήλωσε πως ελπίζει το παράδειγμα του Maestro να παρακινήσει περισσότερους δημιουργούς από την Ελλάδα να κάνουν τηλεοπτικές παραγωγές που θα μπορούσαν να επιλεχθούν από διεθνείς πλατφόρμες. «Ελπίζω πως και άλλοι δημιουργοί από την Ελλάδα θα μπορέσουν να ξεκινήσουν να κάνουν τηλεοπτικές παραγωγές οι οποίες θα προσελκύσουν διεθνείς πλατφόρμες» είπε.